mustafahacer Arkadaşlar 4 aylık bebeğim anne diyor sürekli söylemeye çalışıyor ve söylüyor bu normal mi? Çok şaşkınım
afrAybars mustafahacer genelde anneye babaya benzer sesler çıkarırlar canım öyle net bi şekilde söyleyemezler gibime geliyo ama neden olmasın 🥰
Balkelebegi mustafahacer ya benimkide söylüyor gibi çok hoşuma gidiyor ama bilinçli olmayabilir. Yinede çok hoş 😍
Cocolingo mustafahacer benim kızımda derdi , anniii annii , 9 aylığız hala anniiii diye sesleniyor, sağlıkla büyütün 🥰
[silindi] mustafahacer benim oğlum da o aylarda anne diyordu özellikle ağlarken ama bilinçsiz oldugunu düşünüyorum çünkü sonradan dememeye başladı ve şuan 18 aylık hala anne demiyor😢
mustafahacer afrAybars yok net bi şekilde söylüyor Ve beni her gördüğünde söylemeye çalışıyor çok zorlanıyor 🫣🫣🫣
Deletedmom_62 mustafahacer 3 ay 11 günlük bebeğim de aynı şekilde ama anne demiyo aslında bilinçsizce diyo daha doğrusu 😄