Kızlar artık kafayı yemek üzereyim. Panik atak mı ne anlamıyorum ilaç kullandığım halde geçmiyor kalbimde yaklaşık 2 aydır bi ağırlık var hiç gitmiyor kalp doktorlarına gittiğimde sadece holter taktılar ve çarpıntı çıktı ilaç kullanıyorum başka hiçbirşey yapmadılar ama bu öyle bişey ki kalbimde bi ağırlık göğsümün üstü ile sıkıntı basıyor ve sürekli bi geğirme dluyor. psikiyatriye gittim o kalbe tanı koyulmadan Bişey yapmayalım dedi ilaç verdi onu kullanıyorum ama bi etkisi olmuyor psikolojik nedenler var bence ama bu baskı sürekli kalbimi hissetmem neden acaba çok yoruldum ya ondan öncede ağır ölüm korkusu yaşadım ölüm her an aklımdaydı birden geçti o duygular ama kalbim geçmiyor sanki artık hayatımın sonuna kadar bu yükle yaşayacak gibi hissediyorum kendimi 😞😞😞😞