3 Aylik oğlum var gündüzleri çok kısa uyur gece uykusuna da 12de geçiş yapıyoruz genelde 1 veya 2 kez uyanır emmek için bu gece hiç uyanmadı mesela 7 saat uyudu sizde de öyle olan varmi uyuması normal mi uyandirmiyorum çünkü kendisi açıktıkçq emziriyorum
Günaydın bu arada kızlar 😊❤️