Mmmdmeteefe 8 aylık ikiz erkek bebeklerim var geçen aya kadar ara ara destek için kalıyorlardı ailemden birileri ilk defa bi buçuk aydır neredeyse tek bakıyorum ve en zor aylarıydı çünkü biri emeklemeye başladı geçen ay ve sürekli bi yerlere tutunarak ayağa kalkıyor emekleyerek her odayı geziyor düşüyor ağlıyor diğeri ise tam bir kucak delisi ve doğuştan kalp hastası onu da çok ağlatmamaya çalışıyorum ama ne mümkün.
Benim tek bakmam beni evet çok yoruyor ama inanki bence hayatları daha düzenli oluyor başkaları olunca senin düzenine karışıyorlar illaki bebeklerin düzeni de bozuluyor. Mesela Ben tekken çocuklar daha sakin ama eve başka birileri gelince sanki daha huysuz oluyorlar ve ben her halükarda çok yoruluyorum o yüzden çok sıkıntı yapma hepimiz pertiz her halükarda çünkü anneyiz illede en çok bizi yoruyorlar 😄 ben çareyi ev işlerini minumumda yapmak da buldum evi süpürüyorum yapabilirsem yemek yapıyorum onun dışındakileri akşam yapıyorum yada eşim gündüz işten eve geliyor bazen bi iki saatliğine o zaman yapıyorum