Arkadaşlar kızım 1 yaş 4 gün oldu yeni mamasını 3 numara aldık ama bir yudum dahi içmiyor sabah akşam bide öğlen içiyordu iyi oluyordu benim için ek gıda çok yemiyor doyana kadar yemiyor. Şimdi 2 numaraya mı dönsem yoksa temelli mi bıraksam mamayı birden bilemedim aranızda böyle bir durum yaşayan var mı