Alpaca_23 2 ay 15 günlük bebeğim aynı şeyi yaşıyoruz burnundan nefes alırken resmen tıkanık gibi sesler çıkarıyor zor nefes alıyor gibi normalde nefes alınıp verildiği bile belli olmaz her nefesini duyuyorum. Serum fizyolojik şıktım aspiratörle çektim gelen yok dünde aynıydı en son çare enjektörle yıkama yaptık burnu temiz ama emerken uyurken nefes sesi iyice artıyor. Aynı şeyi yaşayan var mı lütfen yazsın 😞😞😞