BirPatiSever anlaşmalı boşanmak istiyorsanız karşı tarafın ve sizin bir tane boşanma dilekçesi bir tanede anlaşma protokolü hazırlamanız gerek protokolde çocuk varsa kimde kalacağı karşı tarafın çocuğu hangi gün ve saatlerde göreceği, mal paylaşım, maddi manevi tazminat, eşyalar hepsinin ayrı ayrı yazılması gerekir bunları yazabiliyorsanız kendiniz yazın yazamıyorsanız bir avukata yazdırın ama avukata vekaletname vermeyin boşuna sadece dilekçeyi yazdırın yazdırdıktan sonra adliyeye gidin tabi nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum küçük bir yer mi büyük mü aile mahkemesinde olacak küçük yerlerde 1 hafta içinde büyük yerlerde 1 ay içinde bitmiş olur aile mahkemesinde çalışıyorum sormak istediğin bişey olursa yardımcı olurum