3 buçuk aylık oğluma alerjisi var diye alerji doktoru biogaia verdi 1 haftadır kullanıyorum. Kendi gazını çıkarabilen çocuğum ağrıdan ve acıdan kıvranmaya ağlamaya başladı. Yenidoğan döneminde de vermiştik bir süre yine aynı şekilde olmuştu. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu hiç?