Oğluşum 43 günlük anne sütü+mama destekli gidiyoruz. Şu an aptamil kullanıyoruz ve ne zaman 120 ml içse kusuyor. Gaz sorunu,kabızlığımız yok ama içtiğinde aşırı kusuyor. Hipp iyi diyorlar ona mı geçsek bilemedik. Önerilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum analar,analarımız pleaseee 🤷🏽♀️