kızlar bugün bebeğim 22.00 gibi uyudu benim işlerim vardı saat 2 ye doğru bende yattım yatmadan aklıma geldi abdestim var bebeğimi bi okuyayım dedim saçma gelecek ama uyuyan çocuk 10 dk sonra fal taşı gibi açtı gözleri önce ağladı sonra mutfağa gitmek istedi sonra tv açtırmak istedi yani şu saat oldu hala ayaktayız o kadar saçma şeyler geliyo ki aklıma ben bu çocuğu durup dururken okudum ya acaba bişey mi oldu ne diye bu saate kadar uyumuyo bu bir de bunu bi kaç kere daha yaşadım bugün okurken aklıma da geldi inşallah uyanmaz dedim uyanmak ne kelime evi kaç kere turladık hatırlamıyorum dediğim gibi daha önce de aynısını birebir yaşadım kulağa saçma gelebilir düşüncem 🤣