Gzm17 Kızlar uykusunda yapmış galiba yatarken bişey yoktu ağlama ile uyandık çok çok kötü pişik hemen yıkadık fito krem sürdük şuan bekliyorum çok üzgünün nasıl geçer ne yapayım çok kötü ağlıyor 😣😢
Turgutveannesi Gzm17 sudocrem sürün.. benim bebeğimde de öyle oldu 1 keresinde sürdüm 2 güne kayboldular
Gzm17 Tatlisannee 10 gündür pişikle uğraşıyorduk daha perşembe günü doktora gittik bugün geçmiş çok sevindim hayda başa döndük şimdi
Ebruliiiiii Gzm17 her bezini değiştirme sırasında altını 10 dk falan açık bırakın hava alsın sonra pişik için ne sürüyorsanız kullanın ve öyle bezleyin ve sık sık bezini değiştirin 3 saati geçmesin mümkünse ne kadar kuru kalır hava alırsa o kadar çabuk iyileşiyor pişik
benkosarim Gzm17 zeytinyaği sürün Bepanthol ve hametan da hemen toparlıyor her altını açtığınız da su ve pamukla temizleyip zeytinyağı sürün sürekli