Onur_hatice_janberk Tugceyldrm biz prematüre doğduk 31+4 de 6 haziranda doğması gerekirken 17 nisanda doğdu atak hesaplanabilir mi
SelinGoktug Onur_hatice_janberk bakalim cinsiyeti nedir bebişin Keremduyguegemen dpgmasi gereken tarih dimi dogudugu degil verdiginiz tarih
SelinGoktug Onur_hatice_janberk bakalim cinsiyeti nedir bebişin Keremduyguegemen dpgmasi gereken tarih dimi dogudugu degil verdiginiz tarih Kizlar yazmadigim varsa lutfen tekrar dogmasi gereken tarih ile cinsiyetini yazin bakarim
SelinGoktug Adenin_annesi sicramaya 4 gun kalmis c Aybuke-ada cnm oda olabilir atak oncesi de olabilir
SelinGoktug Adenin_annesi sicramaya 4 gun kalmis cnm Aybuke-ada cnm oda olabilir atak oncesi de olabilir
Adenin_annesi SelinGoktug SelinGoktug benimde bebeğim cok huzursuz atak döneminde mi acaba baya uzun sürdü bu surwc cok yoruldum lutfen yardimci olurmusunuz bebegim kiz tahmini dogm tarihi 8 agustos dogdugu tarih 1 agstos