Merhaba Arçelik marka çamaşır makinemde hangi deterjanı kullanırsam kullanayım kötü bi koku var sanki saatlerce duruyor gibi çamaşır da bekletmem makine de ne yumuşatıcı kokuyor ne bişey yumuşatıcıların hepsini denedim neredeyse sorun bence makine de temizlememe rağmen de değişmedi bu durumu yaşayan var mı yada yaşayıp çözüm önerisi olan