Anneblok Hem sağlık ocağı doktoru hem de kendi çocuk doktorumuz 6 aylık olmadan önce başlanmamalı demişti. Ben de 6.ay dolunca başladım. Hiçbir yiyeceği geri çevirmedi, çok kolay adapte oldu. Şu an 7.5 aylık, BLW gibi yapıyorum arada. Sebzeleri haşlayıp koyuyorum önüne, pankekleri vs çok güzel kavrayabiliyor, kendi yiyor. Biz yemek yerken onu da mama sandalyesiyle masaya yaklaştırıyorum. Çok mutlu oluyor hem bizimle oturduğu hem de kendi yediği için.