Kızlar 3 yaşındaki kızımda geniz eti ve bademcik var
Hastalanacağı zaman horlamaya başlıyor . Gerçi hemen hemen bir ay hasta olmasa da 2. Aya girince hasta. Doktorumuz ilk ay horlama azaldığı için ilaçlar işe yaradığı için ameliyat demedi ama , suan aynı şikayetler tekrar başladı . Artık kbb ye randevu aldık gideceğiz. %100 ameliyat diyecek ve ben çok kararsızım. Çok araştırıyorum bazı doktorlar olunmaması gerektiğini bazıları da ameliyat kesin olması gerektiği yönünde konuşuyor çok kararsızım. Tabi ki bende narkoz almasını istemem ameliyatsız bi yolunu bulan var mı acaba ???