Merhaba anneler, kızım 2 aylık. Bazen mememde çok huzursuz olup ağlıyor. Resmen kavga ediyormuş gibi hareketler sergiliyor. Normalde emiyor ama. Bu hareketi günde 1-2 kere yapıyor. Sürekli böyle yapsa problem var diyeceğim. Ama sürekli yapmıyor. Geceleri çok güzel emiyor. Gündüzleride öyle. Valla ne yapacağımı şaşırdım. Aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı? Yardımcı olabilir misiniiz😔