Altı aylık kızım var emerek uyuyor. Uykudan kırk dakika ya da bi saat sonra uyanmasa olmazzz 😂 Allahım sabır ver 😅😂 hep bi kısır döngü.
Sizler nasılsınız? Var mı kendi kendine uyuyan bebek? Varsa nasıl başardınız bunu? Tebrik etmek isterimmmm 👏👏👏👏🙌❤️💐