BuseveMinigi Ayy kiyamam daha minnacikda neden bilemiyorum ama benim oğlumda bazen yapıyor öyle 3bucuk aylık ağlıyor dudağını büküyor icerleniyor dayanamayip uyandiriyorum oyun oynayıp güldürmeye çalışıyorum sonrasında huzursuz tabii korkuyormus gibi geliyor bana