Esra_22 benim bebegim de 49 günlük ve hala geçmedi, uzayan sarilikmis ama ilk aydaki gibi yüksek değil 6 7 civarı. Bol beslenmesi lazım bol bol da cis kakayla atması ama ben beslemekte çok zorlanmıstim ilk zamanlar bu yüzden de 14 e kadar çıkmisti. Asla uyanmıyordu, soyup ıslak mendil bile sürdüğüm oldu çok üzüldüm o zmnlar, sonra Bi hemsire “finger feeding” yöntemini gösterdi bu sekilde sütümü sağıp beslemeye başladım ondan sonra toparladı düşmeye başladı sarilik.