Edis07 bi sorun olacağını sanmıyorum ama yine de bilemem doktora gittiğinde bi sor ama senin hamileyken yaşadığın korkudan sıçramandan etkilenmiş olabilir tabikide, bizim bebek geceleri anne karnında hareket ettiği saatte uyanırdı doğduğunda uzun bir süre alışkanlık olabilir yani refleks tabi bide 3’ü aydan sonra azalarak kaybolur normalde