Esra_22 Merhaba kızlar 22 günlük bi bebeğim var ve be kadar uğraşşsam da gazı için hep ıkınıyor kop kırmızı oluyor ne yapmam lazım Ne yapacsğimi şaşırdım
Smehtap Esra_22 sab simplex gaz damlası var canım şiddetle tavsiye ederim. Ben kızıma onu kullandim (bir çok gaz damlası denedim, en iyisi bu çıktı) Ve kiraz çekirdekli yastık kullandım ısıtıp karnına koydum ondanda tavsiye ederim çok iyi geliyordu.