sifirekran_bolkitap 36 haftalık hamileyken korona oldum maalesef oğlum korona yüzünden erken doğdu, şimdi 3 ay 10 günlük yine korona oldum, hala onda belirti yok şükür ki başından geçen var mı emzikliyken korona olunca ne yaptınız bebeğinize geçti mi nasıl atlattı
linamommmmm sifirekran_bolkitap benim kızımda 2 aylıkken korona oldu. Kendim bol bol c vitamini aldım ve çok sıkk bir şekilde emzirdim. Siz de bol bol su için sizden bebeğinize geçiyor mandalina, nar türü bol yiyin
sifirekran_bolkitap linamommmmm Yoğunluktan yazamadım kusura bakmayın teşekkür ederim desteğiniz için