Merhaba, 6 gün sonra ilk yaşımız🥺 bebeğim büyüyor hem mutluyum hem buruk..
İlk yaş hediyesi oğluma Ata altın almayı düşünüyorum, hatta babasıyla konuştuk her doğum gününde 1 ata alıp kenara oğlumun adına kaldıracagiz ve asla oğlumun sağlığıyla ilgili bir durum olmadikça ve çok sıkışmadıkça satmayacagiz ellemeyecegiz. Onun için ilerisi için hem yatırım olur diye düşünüyorum😊 25 sene sonra 25 ata altını olur mesela. Satar araba alır, evlenir, eğitim için harcamamız gerekirse eğitimine harcar. Kendisi bilir canım oğlum benim yeterki saglikli mutlu olsunlar bütün bebişler