Aliasaf44 evet robot kullanıyorum ama bence çocuklu evler için zor oluyor öncesinde her heri toplamak gerekiyor yerde oyuncak çorap birşey olmaması lazım ve oğlum da rahat bırakmıyor , birde mesela oturma salonumu yirmi dakkada süpürüyor robot ve öncesinde benim yerleri toplamam gerekiyor onun yerine iki dakkada süpürüp geçiyim diyorum genelde ben süpürüyorum. Robotun iyi yanı gece yatmadan önce en düşük ayarda çalıştırıyorum odamızın kapısını kapatıyorum oraya girmiyor sabah süpürülmüş eve uyanıyorum