3 ay 10 günlük bebeğim var. Gün içinde onunla ilgileniyorum konuşuyorum şarkılar söylüyorum ama oyun oynayamiyorum onu mutlu edemiyor ona yetemiyor gibi hissediyorum. Meme veriyorum sadece geceleri mama veriyorum ama kendimi çok yetersiz bir anne hissediyorum. Ne yapılır bilmiyorum ilk bebeğim aşırı gazlı ve huysuz bir bebek uyku düzeni asla yok bazen kızıyorum ona sonra üzülüyorum ben artık kendimi çok yorgun hissediyorum sanki herkes mükemmel anne ben çok kötü bir anne gibi hissediyorum..