Yeicyat yok ev soğuk değilse niye üşüsün ki senden bi tık kalın giyinmesi lazım sadece.uyku tulumu giydirip üstüne de battaniye ortmeniz yeterli .Ev sıcaktır diye tahmin ediyorum.6 AYLIK oğlum şu an yanımda uyuyor tulumunu giydirmemişim ayni battaniyeyi örttük üzerimize.zaten kazağı kalın yani . Dediğim gibi senden bi tık fazla üşür o kadar