Evremkahraman çokça şefkat gösterin, birşeylerden korkmuş ya da atak döneminde olabilir. Gece kalkıp ağladığında kucağınıza alıp sarılın ve konuşun ‘ ben burdayım seni çok seviyorum üzülmene gerek yok annen yanında, şu ister misin ? Sende bana satılır mısın ? Beraber uyumak ister misin? ‘ vs. Bir süre sonra sakinleşeceğine eminim 🙏 bolca sabır ve sevgi ❤️ gün içinde dışarı çıkarın mutlaka ve beraber vakit geçirmeye çalışın. Umarım herşey çok daha güzel olur