Ayseey biogaia doktor verdi probiyotik aksine daha da kıvrandı bir ay düzenli kullandım baktım olmuyor bıraktım rahatladık doğduğundan beri sadece relaktaz kullandım hala da kullanıyorum gaz problemi ağlama krizleri olmadı kolik bebek demişti doktor şükür olmadı genelde bebeklerde mama ve sütteki laktozu parçalayamadıkları için gaz oluyor relaktaz da laktozu parçalamaya yardımcı oluyor emzirme öncesi 1 damla yeterli deneyin derim