Yagmur1c Biz 4 kişiyiz 250 tl geldi eşim çok gelmiş dedi bende anlamadım ekstra birşey de yapmadım normalde 150 geliyordu
RainOverMe Yagmur1c her beledıyede var mı bıomıyrm ama bazılarında bellı metrekupu gecınce daha fazla gelıyor. Annemlere gıttıgımızde daha cok harcadıgımız ıcın ıkıye uce katladıgı oluyor.
RainOverMe Yusufff-41 aynen, tam metrekupunu bılmıyrm babam soylemıstı. Vergının vergısı var normal yanı boyle olması, ne beklıyoruz kı