Meme bıraktırma işini lütfen anneler bebeklerinizi memeden tiksindirerek veya korkutarak bıraktırmayın,bunu iyi birşey gibide ben sakız sürdüm saç sürdüm diye diğer annelere örnek olmayın. Bebekleriniz için gelişim ve psikolojik açıdan çok büyük zararlar veriyorsunuz ve bu hiç sağlıklı değil … Emmek içgüdüsel olarak bebek doğduğu andan itibaren belirli bir süreye kadar geçen zaman da anneyle bebek arasında olan çok güçlü çok güzel çok özel bir süreç. Bu süre zarfında bebeğinizle çok yakından temas halindesiniz. Hem sizin hem bebeğinizin en güvende hissettiği memeyi neden endişe ederek korkutarak soğutmaya! çalışıyosunuz.Bebekler çok zeki onların dünyasında bu zamana kadar meme çok iyi bir ortamdı ama bundan sonra kötü bir durum diye zorla böyle psikolojik bir durum yaratarak bırakıyorsunuz. Yapmayın bunu bebeklerinize aranızdaki bağı zedelemeyin. Okuyun araştırın en sağlıklı nasıl bıraktırabilirim düşünce içine girin…