Gulsenn Arkadaşlar 8 gün önce sezeryan oldum. Dikiş yerimin kenarlarda misinaya benzer bi ip var ortasında yok. Ve dikişleri aldırmaya gitmem söylendi. Sizlerin dikişi nasıldı? Ve aldırırken acıyor mu ?
Gokturksmom Evere nimet Gulsenn evet benimki de öyleydi ben alındığını bile bilmiyodum 1 hafta sonra kontrole gittiğimde doktor çekip aldı acımadı merak etmeyin 😊