rivrivyapma Kızlar bebeğin burnunu açtım vakumlu aspirasyon cihazıyla çektim çektikten sonra vakum kısmını bırakınca bir damla kadar gözüne doğru sıçradı bebeğin bi şey olmuş mudur takip ediyorum bi kızarıklık bir şey yok başına gelen var mı
Nureyyla rivrivyapma bir şey olmaz merak etmeyin ama içiniz rahat etsin diye yıkayın yüzünü o çoktan gitmiştir zaten bize de oluyor arada 🤗
Asminl rivrivyapma hiç bir şey olmaz aksine gözüne saç kirpik gibi şeyler kaçtığında onunla çıkarılır ..tuzlu su çünkü gözyaşı gibi düşünün
Nureyyla rivrivyapma yok yok merak etmeyin zaten serum fizyolojik tuzlu bir su hiç bir zararı olmaz göze bir şey kaçtığında onunla yıkıyoruz ( hemsireyim ondan söylüyorum) 🤗 rahat olun
Coolmum Hiç sanmıyorum bisey olacagını zaten sf göze de uygulanuyor bebisler hapşırdığınsa tıksırdığında zaten tüm yüzüne suratına geliyoe sümükleri😁
rivrivyapma Nureyyla ben de hemşireyim ama pediatri o kadar uzak ki bana bide akıl kalmıyor kendi evladın olunca insan ya bi şey olursa diye evhama kapılıyor
Nureyyla rivrivyapma evet o konuda çok haklısınız insan evladında korkuyor bir de bilince hep kötüsü geliyor aklına 😅 olsa zaten şimdiye olurdu daha da bir şey olmaz rahat etsin içiniz
Nureyyla rivrivyapma yok hayır ücretsizdeyim 🤣 nasıl bırakıp dönerim onu da bilmiyorum çok düşünüyorum ama çok küçük kıyamıyorum 😥
Nureyyla rivrivyapma gidince başka bebislere bakicam kendi bebisime başkası bakacak bu biraz zorlar beni sanirim üzülüyorum ama sonuçta oda benim mesleğim iki aradayım 🤷♀️