Manolya77 2 aylık bebeğim var bir türlü uykuya geçemiyor sürekli hareketli eli ayağı durmuyor yaşayan var mı neden olur gazı mı var acaba bilen varsa ysrdımcı olabilir mi???
Turgutveannesi Manolya77 gazı vardır canım benimde bebeğim 2 aylık aynı durum.. ayaklarını karnına topluyor.. uyusa bile ellerini yüzüne dokundurup hemen uyandırıyor kendini..ben kollarınl kundak yapıyorum genelde uyurken..
Ayseey Manolya77 gazi vardır canım ben bebegime kundak yapıyorum daha rahat uyuyo o zaman yapmadığım zaman elinden ayağından dolayı hep uyaniyo agliyo
2prenses1pren Manolya77 sırf bu sebepten ötürü bebeğim yüz üstü yatıyor ama dikkat etmek gerekli başını sağa sola kaldırıp çevirebilesi gerekir yoksa Allah korusun nefessiz kalır diğer şekilde uyuyunca hiç derin uykusu yok hep kendi kendini uyandırıyor
Gizemnrkara Bebekler doğumdan itibaren belirli bir ay’a kadar reflekslerini kontrol edemiyorlar uykuya geçerken yarı kundak yapıp uyutmaya deneyin
Polannem Bacaklarını karnına doğru çekip ağlıyorsa gazı vardır. Bebeğim bu şekilde yapıp ağlarsa kucağa alıp sırtını tıpışlıyorum gaz çıkarıyor kesin. Sonra sakinleşiyor