bebitonunannesi_ Saliha_altay vallahi benimkide 2-3 aydır bunu yapıyor 6 aylık oldu.Gozlerine ve kafasına vuruyor emerken ya da bazen.
Tomrishatun Saliha_altay benim oğlum da öyle. Bize de vuruyor hatta. Hele uykusu gelince elini sürekli suratına vurmaya başlıyor. Kendi elimi koyuyorum ki canı acımasın diye. Endişe edecek bir durum değildir bence kendilerini tanıyorlar :)