Bebiss12 Kızlar daha hıcbır beyaz eşyam yok sizce buzdolabı hangısı daha iyi güzel şık olur. Hangısını secersem ona göre diğerlerinin de rengıne karar verecegım
agacsizkoala Bebiss12 bence beyaz eşya beyaz olmalı buzdolabım beyaz istediğim gibi siliyorum temizliyorum annemin buzdolabı inox silse bile devamlı ya bez izi ya su izi kalıyor telleyemiyor çizilme ihtimali de çok fazla çünkü
Deletedmom_75 Bebiss12 Ben beyaz seviyorum hiçte pişman olmadım. Firinimin ön kısmı gri hep silerken iz oluyor sevmiyorum griyi
DunyamMavi Bebiss12 buzdolabı ve bulaşık inox kullanıyorum. Ankastre setim beyaz. Ben memnunum bu şekilde.