8 ay 19 günlük oğlum var çok iştahlı bir bebekti doğduğundan beri mamayı görünce falan çıldırıyordu ek gıdaya geçince yemeklerde de öyle oldu her yemeğin geldiğini görünce çıldırıyor yemek bitince de ağlıyor doyduğuna eminim ama sanki hiç yememiş gibi. Karnı şişiyor hala ağzını açıyor. Böyle bir durum yaşayan annelerim var mı?