Tuba_ece Sevgili anneler her emzirme sonrasında kaka ya da çiş beklemek gerekir mi ? Doyup doymama konusunda bilgi vermesi için 🤭 Bebeğim iki emzirmedir altına yapmıyor normal dimi 🥰