seyda06 https://imgyukle.com/i/JOP2i8 Merhaba hanımlar oğlum 2 buçuk yaşında 7-8 aylıkken yanağında bi egzama çıktı doktora götürdük sadece krem verdi anca 10-11 yaşında geçer dedi her senede çıktı yanağında sadece bugün saçını kestirdik kesilince gördük kafasındada var acaba egzamamı bilemedim resim attım oldumu bilmiyorum olduysa bi bakabilirmisiniz egzamamı yoksa degilmi teşekkür ederim
Emirali12141 Egzamaya benziyor doktora gözterin bence hintistan cevizi yağı sürün iyi gelir egzamaysa