Gaz problemi hemen hemen her bebekte oluyor ancak öncelikle yediklerine dikkat etmeni öneririm. Her anne her bebekte farklıdır elbette ama örneğin bana bulgur, kavun karpuz, çiğ soğan gibi şeyler aşırı gaz yapardı, baklagilleri saymıyorum bile ki onlar aşırı aşırı. Sonra bebeğin ayaklarını, karnını sıcak tutma işe yarayabilir. Doktor önerisi ile probiyotik süreci kolaylaştırabilir, sezaryen doğumlarda 1.aydan sonra önerdiklerini söylemişti doktorum. Gaz masajı araştırabilirsin internetten. Son çare doktor önerisi ile gaz ilacı başlanabilir. Zor bir süreç biliyorum ama iyi haber geçici bir durum, 4 ay civarı öğreniyorlar gaz çıkarmayı.🤗