Kızlar kızım 2 yaşında ve son 2 aydır akşam uykusuna diye yatıyor ve sadece iki saat uyuyup uyanıyor. Sonrasında da asla uyumuyor saat 3 lere kadar. Bunun gibi bi durumla karşılaşan var mı aranızda? Varsa nasıl ve ne zaman çözüme kavuştu. Vallahi yordu artık bu durum bizi 😬