Hanımlar bebeğim 12 günlük .Sütüm var mı yok mu bilmiyorum .Arada kaynayıp akıyor arada göğüslerim küçücük oluyor sıkınca da süt yok .Bebeğimde sarılık yüksek olduğu icin uyandırmakta güçlük cekiyorum .iki dk emip uyuyor .saat bası emzirmeye çalışıyorum ama bu kısa süreli emmeyle doymuyor .Bunalıma girdim işin içinden çıkamıyorum 🥹