Kahannesi ben hero gıdada çalışıyodum gıda teknikeriyim öyle bişey yok hanımefendi kavanoz mamalarımız çok hijyenik şartlarda üretiliyor açıldıktan sonra 24 saat içinde tüketilmesi gerek evde yaptığınız gibi bizde kapakları sıcak buhar yöntemiyle kapatıyoruz salça gibi bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen bebekler için üretilen hiç bir ürün onların sağlığıyla onayacak bişey değil