Kızımda reflü var aynı zamanda da 4. Ay atağına girdi sanırım hesaplamada öyle yazıyor herneyse bugün sürekli kusma yaşadık ama dolu dolu değil boyle az az ama sık sık reflüden kaynaklı olabilir mi ? Reflü yatağında yatiriyorum hafif sola doğru baska ne yapabilirim ? Anne sütü ve mama karışık yiyor. Yatırdığım odanın ısısı 20 derece nem oranı 63-70 arasında gidiyor nem fazla üsütmüş olabilir mi ? 2.5 tog tulum giydiriyordum sıcak oluyor galiba uyumuyor o yuzden. Ustunde altinda 2 kat giydirdim reflü yatagindan kaydigi icin yorgan ortemiyorum 3 tane ince battaniye ortuyorum bundan dolayi da usutmus olabilir mi Ateş yok belirti yok sadece azar azar kusma var ilk cocugum o yuzden anlamiyorum 😑