kubraaktog zan2021 Mersin’de yaşıyorum oyun alanlarını da çok kullandık . Kızım 2 yaşında . Ne merak ediyorsunuz?
blself33 Dilek3358 merhaba bende mezitlideyim gittiğiniz oyun evi nerede acaba saatlik ücreti vs bilgi verebilir misiniz ??
Dilek3358 blself33 ikinci çevre yolu bağlar mobilya arkasında play Time Oyun evi var bir senedir oraya gidiyoruz ve çok memnunuz saati 100 tl.
blself33 Dilek3358 evet biliyorum orayı çok yakın oturuyorum bende oraya. Daha önce bı defa goturmustum kızımı yarında goturecegim sizde gelirseniz tanışırız inşallah 😊
Dilek3358 blself33 ben bu hafta gelemeyeceğim kızım rahatsız biraz ama haftaya bir gün ayarlayalım orda buluşur tanışırız inşallah
blself33 Dilek3358 çok geçmiş olsun. Bende bugün gidemedim cuma günü götüreceğim. Sonrada devam edeceğiz inşallah. Görüşmek üzere sevgiler 🥰
Dilek3358 blself33 en iyisini yaparsınız benim kızım prematüre konuşmasında sıkıntı vardı bir sene oldu biz devam ediyoruz ki şuan çok şükür laf yetiştiremiyoruz ki ben davultepeden gelip gidiyorum Canan hocam sağolsun çok güzel bir insan
blself33 Dilek3358 anladım canım çok sevindim sizin adınıza. Bizimkide çok sıkılıyor iki çocuk olunca insan ilgi konusunda yeterince olmuyor akranlariyla etkinlik oyun iyi gelecek bizede .