Asyaa22 Merhaba kızlar yarın bebeğimi goturcem 2.5 aylık ama aklıma takıldı o an çiş yada kaka yaparsa enfeksiyon riski felan olurmu acaba sağlıklı bir şey mi bebekler için
Nilunas Asyaa22 mayo bez sızdırmaz diye biliyorum boşverin bunları düşünmeyin imkaniniz varsa her ay gidin harika bir şey☺
Momylion Asyaa22 ben kırkında ve 5 aylıkken götürdüm. Aslında daha çok götürmek istedim ama eşimin iş yoğunluğu izin durumu vs kısmet olmadı 😂 biz herhangi bi sıkıntı yaşamadık inşallah sizde yaşamazsınız
Deletedmom_33 Asyaa22 su boşaltılıyor her bebekten sonra. Mayo bez giydiriliyor cisi ve kakayı tutuyor bez. Ben 4 buçuk aylıktan 6 aya kadar götürdüm 15 günde bir. Gazlaniyordu spa sonrası akşamında. Hiç öyle deliksiz 7-8 saat uyumuyordu bıraktık. Ama kas gelişimine katkısı var. 4 bcuuk aylık döndü. 5 aylık emekledi. 7 aylık tutunup kalkmaya başladı her yere
1morportakal Asyaa22 40’ında götürmüştüm mayo bez takıyorlardı ve çok rahatlamıştı. Gece ve ertesi gün saatlerce uyumuştu 😅
Pateteslimanti Ben 40 ında götürdüm hiç düşünmeyin onları o kadar rahatlıyor ki normalde bir yerde sabit hayatta durmaz ağlar hemen kucak isterdi hiç sesi çıkmadı 15 dk durdu öyle :) bebişlerede değişiklik oluyor hem güzel fotoğraflarınız oluyor