Prensss24 Bebeğim 3,5 aylık normalde zorla da olsa saat 22.00-22.30 arası gece uykusuna geçiyordu. 1 haftadır akşamları daha huzursuzluk oluyor ve 00:00 dan önce uyumuyor bu aylarda bu şekilde uyku gerilemesidirler karşılaşan var mı?
nisanuruzun Prensss24 bizde 3 ay 16 günlüğüz atak dönemindeyiz ama son 2 gündür uykuya aşırı direniyordu bugün bir çözüm buldum kundak yapıp nebe süresini açıyorum ayakta hafif sallayarak uyutuyorum bizde işe yaradı sizde deneyebilirsiniz inşallah bu günleri kolay atlatırız 😊
Prensss24 nisanuruzun çok teşekkürler deneyecem Bu uyku gerilemesi bitiyordur inşAllah Bu zamana kadar da ne yaptıysam da erken yaptıramadım
nisanuruzun Prensss24 şuan ayaktayız 😄 belirli bir saati yok bizim gunduz uykularımız çok oluyor ondan herhalde
Prensss24 nisanuruzun bu saate kadar iyi dayanıyorsunuz gerçekten bu saatte uyuduğu da oluyor benim bebeğimin tabi o zaman sanki kollarım tutmuyor gibi😊🙈
nisanuruzun Prensss24 gündüz çok uyuduğu için bende onunla birlikte uyuyup dinleniyorum gece sorun olmuyor 😊