Selin1234 hastaneler gerçekten dolup taşıyor Allah korusun tüm çocukları tabi ki bizleri de. Eşimin anneannesi 3 4 gündür hasta KBB ye gitmesi lazım, kadıncagıza randevu bulamiyoruz devlette zaten mümkün değil randevu bulmak özeller bile 3 4 gün sonraya ancak randevu verebilirim diyorlar. 15 gün sonra 1 yaş kontrolüne gidicez şimdiden korkmaya başladım nasil giricez o hastane ortamına diye.