Kızlar instagramda gezinirken birkaç fenomenin 1 yaşını geçmiş çocuklarına 4 numara bez kullandıklarını gördüm de aklıma takıldı sizlere sormak istiyorum. Benim bebeğim 5.5 aylık ve kilolu bi bebek değil ama ben şu an 4 numara bez kullanıyorum ve bazen lastik izi yaptığı bile oluyor. Sorum da şu siz bez alırken üzerindeki kilo ibaresine göre mi gidiyorsunuz veya neye dikkat ediyorsunuz. Kusura bakmayın belki sorumu net soramadım ama umarım anlatabilmişimdir kendimi 😊