Bebeğim 2aylık çok gazlı, günün 15saatini ağlayarak geçiren bi bebek sadece ağlayarak yaşıyor. Ama banyodan sonra iyice fenalaşıyor. Banyo yaparken çok güzel gülerek yıkanıyo ama kurulamadan sonra basıyor cırıltıyı. Ne yapacağımı şaşırdım artık 😞😞 bu da mı gazdan? Bidaha yıkamak istemiyorum bebek dediğin yıkadıktan sonra sakinleşip uyumazmı ya😕