Kızlar merhaba , ya ben sadaka vermek istiyorum kime neye nereye vereyim?
Az önce bi video gördüm afrika yemen oradaki bebekleri filan . İçim gitti ama video altına yazmişlar 250 tl diye onu görünce çok inanmadım yani sayfaya inanmadım sonuşta insanın gönlünden kopan neyse o olur orada 250’yazınca vazgeçtim . Yada bulunduğumuz muhtaramı versem bilemedim. Burada hiç bilmiyorum kimin ihtiyacı olduğunu